Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bila stadium bertukar menjadi kolam renang

Monday, March 14, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Hahahahah..aku gelak dulu..
ok sambung cerita, aku tadi jalan-jalan jumpa la pula gambar yang mana stadium bertukar menjadi kolam mandi. Kisahnyha macam ni, di stadium perlawanan antara sao paolo dan palmeira. Hujan yang turun selama 70 tahun jam, dan kesannya hujan tersebut telah menyebabkan air bertakung di stadium. JOM!! tengo gambar-gambar tu..enjoy jer dorang tu mandi hahahah



























4 comments

March 14, 2011 at 9:39 AM

hahhahahahha...

March 14, 2011 at 10:45 AM

@Are D Natasha aka AA ehehe..ko gelakkan aku ka tu? huhuhuh

March 14, 2011 at 4:49 PM

memang best la dpt mandi free! HAHA!

March 14, 2011 at 9:48 PM

@ShakRoil hahah tak jadi nak tengok bola hahah main basah-basah jer..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...