Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Inilah Cara China mendenda Askar yang Merokok.

Tuesday, March 15, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Ini cara ar, gua lasa, sangat sesuai woo kasi lasa itu isap lokok punya olang. Gua tatak keysah sama ala itu olang hidup ka mati ka, janji tatak kacau olang lain yang tatak isap lokok. Ini cala ar, sana gua punya moyang punya negala sula buwat woo. Dolang buwat sama dolang punya soljer. Mula-mula ar, dolang kasi isap 10 batang lokok..gila woo. Lepas itu ar, dolang kasi minum itu special punya aiyurk (air). Apa itu aiyurk? Itu garlic sama tobacco ala campow juga woo..Manyak cakap tatak maw punya, lu olang tengok gambar la..JOM!!!













aku kata : Ala sesiapa yang lasa-lasa maw cuba telai ka?

6 comments

March 15, 2011 at 10:04 AM

Na! Bagus ni d buat sni!

March 15, 2011 at 12:54 PM

Rasanya Askar di Malaysia pun ada denda juga ni masa di kem. Nda pastilah pula..

u/p: Macam nanges askar sorang tu.. Bersyukur aku bukan perokok n harap keturunanku pun bukan perokok.. XD

March 15, 2011 at 1:07 PM

kalau wat hukuman merokok d maktab macam ni kan best.. sah2 tak berbau rokok satu koridor asrama..

March 15, 2011 at 2:22 PM

@Finie Ramos Yes mmg aku nak sgt kerajaan tegas sampai buat mcm ni hahaha

@samizul.net Mesti..tiap tentera ada cara mereka denda bg yg buat kesalahan..

@Zulkifly Omar Hahaha mesti ramai yg berenti nak jadi cikgu zuol..

March 15, 2011 at 3:09 PM

wuwuwuwu
matai naa...sesak nafas ~.~

March 15, 2011 at 3:20 PM

@~NieZa~ heheheh ko maw aku denda mcm ni ka? aku nda pakai tobacco aku pakai kemenyan jerk..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...