Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Wajah sebenar seekor berudu

Wednesday, March 16, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Halo allz..urm hari aku tak menghupdate belog ini dengan jayanya..disebabkan aku kurang motivasi sikit..jadi aku mau kongsi sama kamu urang satu picture..korang pernah nampak berudu ka? ala yang anak-anak katak tu.. bahasa omputihnya tadpole..Pernah kan? Jadi pernah nampak gambar yang sebenar-benar wajah berudu? hahah ni tengok ni gambar ni

Yang ni Berudu dari jarak 3000 juta cahaya bulan purnama..



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Gambar berudu ini diambil sewaktu usianya 14 hari menggunakan mikroskop elektron milik saintis David Spears bernilai lebih kurang duit Malaysia RM445 ribu! Apa yang menarik, dikatakan berudu tersebut kelihatan tersenyum apabila gambarnya diambil.

aku kata : beruntunglah korang dapat tengok berudu senyum ahakz..

6 comments

March 16, 2011 at 6:56 PM

mcm uLar..huhu

March 16, 2011 at 7:21 PM

@wanne89_bomber ular? hahah mcm anakonda ka?

March 17, 2011 at 9:00 AM

aAAAAAAARRrrgghhh!!!! bikin takuuuuuttt!! pas ni sy xmau lg letak brudu d tangan sy!!!

March 17, 2011 at 10:12 AM

@Finie Ramos finie ko suka main dengan berudu ka?

March 17, 2011 at 10:25 AM

iya..time masih tgal d estate ldg sawit, aku n mom ku suka tgkap brudu n simpan dlm botol 'mayonise lady's choice' pas tu klu suda ada kakinya kami kasi lepas..sb cantik tgok dorg brenang2...

skali tgok mukanya! ADEEII~~ oya..lupa plak kasi tag ni sma mom ku..biar dia tgok cmna mukanya!HAHAAH

Anonymous
March 17, 2011 at 3:35 PM

aku pilih anak kelawar la kalau gini berbanding anak katak.sangat matang berbanding usia la wajah mereka,ib..huhu

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...