Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Masyarakat tahun 1910 membayangkan kehidupan tahun 2000

Tuesday, March 1, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
Pernah tak korang terfikir bagaimana kehidupan manusia 100 tahun akan datang? Pernah? Kalau korang nak taw, mereka yang pernah tinggal pada tahun 1910 telah membayangkan kehidupan manusia yang hidup pada tahun 2000 (11 tahun yang lepas). Mereka membayangkan betapa modennya kehidupan manusia pada tahun tersebut. Kalau korang tak pecaya cubalah lihat gambar di bawah tu. Korang akan lihat sendiri bagaimana mereka membayangkan kehidupan kita pada tahun 2000 dan bandingkan dengan apa yang kita kecapi pada tahun tersebut. sama ke tak. JOM!! tengok..hehehe










































3 comments

March 1, 2011 at 3:17 AM

LIKE pik no 12.Fireman bersayap.Ahax!

March 1, 2011 at 6:33 AM

@edja rasanya belum ada wujud pun benda ni hahahah

March 1, 2011 at 9:40 AM

Ok...cikgu pigi blender buku supaya student xpyah baca..main dengar ja..HAHAHA..

NICE!!!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...