Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bisa Ular VS Payu dara silikon

Wednesday, March 16, 2011 7 ,000,000 terlepas cakap
Pagi ni aku lambart nak buka blog disebabk blogspot ada bengong sedikit sampai aku tak boleh nak buka..Ok aku nak kongsikan satu cerita dari berita tadi aku baca. Akhbar kosmo. Uish giler, selalu kalau kena patuk dek ular kalau tak mati hospital jawabnya, tapi dalam kes ni ular pula yang menemui ajal. Hebat betul penangan payu dara silikon ni yer..JOM!! baca cerita selanjutnya..

TEL AVIV - Seekor ular mati selepas ia menggigit payu dara seorang model wanita di Israel, lapor sebuah akhbar semalam.

Hasil bedah siasat yang dilakukan selepas itu mendapati reptilia tersebut mati akibat keracunan silikon.

Sebelum ini model wanita berkenaan, Orit Fox, menjalani pembedahan membesarkan payu dara dengan memasukkan payu dara silikon ke dalam badannya.

Insiden tersebut berlaku di sini baru-baru ini, apabila Fox diarah memegang ular itu dalam satu sesi fotografi. - Agensi

Pastu jom kita tengok adegan 1 lawan 1..hahahha









7 comments

March 16, 2011 at 12:59 PM

HAHAHAHAHAH Lucu gilaaaaa

March 16, 2011 at 1:04 PM

kasian tu ular... haha

March 16, 2011 at 2:01 PM

gua berimiginasi, ular itu ditukar menjadi si vizard. kahkahkah.

March 16, 2011 at 2:17 PM

uish~ jd apa la tjadi dgn model tu?msti dia pn ada efek sb msti silikon tu pcah n mengalir dlm buah dada dia!! OMG~!!

March 16, 2011 at 5:34 PM

euuuuww............geli

March 16, 2011 at 6:55 PM

hahaha..lawak..

March 16, 2011 at 7:29 PM

@ semua sekali ~ ahahah koeang punya komen ni bha..aku gelak sorang2..terutama ko sana PK hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...