Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Shireneko, Kucing Paling Pemalas di Dunia

Sunday, March 20, 2011 7 ,000,000 terlepas cakap
Hye Allz..heheh
OK dua hari aku cuti tak mengepost apa-apa di blog yang tiada ada apa-apa istimewanya ni. Sekarang ni aku masih BZ lagi tapi memandang kan aku tak tahan nak post satu cerita maka aku pun post la benda ni. Ok kalian semua, kalian maw taw ka kucing apa yang paling PEMALAS dan paling RELAKS di dunia? hahaha nama kucing ni Shireneko kucing dari Jepun. Kucing ni memang Pemalas dan relaks jak. Usia Shireneko ini dah menjangkau 9 tahun. Kalau korang rasa kucing ni berpenyakit sebab dia malas, korang memang silap besar hahah kucing ni sihat walafiat taw. Dia tak da sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, atau apa-apa sahaja penyakit yang berbahaya. Penyakit yang hanya dihidapinya adalah MALAS yang tiada ubatnya. JOM!! tengok betapa malas dan relaksnya Shireneko ni..Taw tido-tido-tido jak..hahahaha










































aku kata : Perangai 101% sama dengan si dia..suka tido bejam-jam..ahahahaha

7 comments

March 20, 2011 at 10:59 AM

astaga punya men comel!!!
klau kucing drmh ak bgini kn bgus.
nda jga ada gaduh2 2 kucing tiap ari
sbb smua tdur, malas..hahaha

March 20, 2011 at 11:07 AM

@~NieZa~ kucing malas sbb ikut tuan dia..kuat tido..

March 20, 2011 at 11:25 AM

bagus ada kucing gne.. nda pyh bg mkn bnyak sebab dia pn malas mau mkn kali haha..

March 20, 2011 at 12:55 PM

CUMILLLLLL !!! Tidur jak kerjanya tau..haha!

March 20, 2011 at 5:11 PM

cutenyaaaaaaaa!!

March 21, 2011 at 2:45 PM

wahhh kucing ..tp sy kureng ske kucing..tp kdg2 ske gk tgk kucing comel2 :)

March 28, 2011 at 7:37 PM

kucin gemok...comei...rse nk cbit2 die bgi bgn =)

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...