Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Mari Belajar Bahasa Hindi

Thursday, March 17, 2011 7 ,000,000 terlepas cakap
Sapa yang minat tengok pilim hidustan? Hahah JOM!! kita belajar sama-sama bahasa hindi seikit-sikit heheh tak salah kan kita ada asas..jadi tak da lah kita sesat nanti kalau melancong ke sana..(Aku bingung sampai tak taw nak update apa hahahahah korang layan jer la)

aku cinta kamu = me tumse pyar kartihu

aku benci kamu = me tumse nafrat kartihu.

aku merindukanmu = me tumse yad hai.

Nehi - tidak

khubsurat=cantik

pyaar=cinta

pagel=gila

hum=aku

tum=kamu

suno=dengar

dosti=teman

Dil = Hati

dillagi = jatuh cinta

Chup = diam

sapna = mimpi

puja = doa

khesei = bagaimana

bas = cukup

ji haa = ye betul

kia hua = knp

Aku kata : kalau ada sapa-sapa nak tambah boleh jg..nnt aku update dalam post ni..

Inspektor Sahab = ???? (korang lempang sapa cakap ni ayat)
Makalele = ???? Makan meleeh kot(ada ker dalam bahasa Hindi)

7 comments

March 17, 2011 at 11:19 AM

Next post belajar bahasa Jepun pula....

March 17, 2011 at 11:32 AM

@LennMommaChubby hahaha boleh-boleh aku akan cuba untuk cari hehehe thanx momma..

March 17, 2011 at 12:47 PM

ngam ni kalau tgk movie Hindi yg teda subtitle hahaha..bole paham ckit2..

March 17, 2011 at 1:14 PM

Hua nampak sgt slalu tgk cerita hindi.

Anonymous
March 17, 2011 at 1:23 PM

me tumse pyar kartihu.. haha

March 17, 2011 at 2:46 PM

@dyg hahahah boleh la..ayat dorang berulang jer tu..


@Cinoi dulu lah masa zaman shah rukh khan, hrithik rochan..skg ni tak minat dah..


@germaine kuch-kuch ho ta hey..

November 9, 2012 at 5:32 PM

aku mau belajar nulis nya bahasa hindie :)

kaya bahasa jawa gituu

pasti mumettt :D

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...