Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Walaupun dilanda musibah, Mereka tetap berdisiplin

Thursday, March 17, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Rasanya kita patut belajar dari Negara Jepun la dari perspektif disiplin dan etika. Sini aku nak kongsikan gambar yang mana kita patut belajar dan merasa malu. Apa tidak malu, kita selalu melaung-laungkan kita ini sopan dan beretika walhal bila di timpa musibah terus tidak ketentuan. JOM!! tengok ni..





Aku kata : walaupun di landa musibah yang bagi aku terok sangat, namun mereka tidak menimbulkan masalah kepada berkuasa untuk menguruskan diri mereka. Malah mereka memberikan kerjasama yang sebaik mungkin. Ironisnya, Kita di Malaysia macam mana????

4 comments

March 17, 2011 at 4:01 PM

Sebab tu sy ADORE org Jepun..hehe

March 17, 2011 at 4:54 PM

Dorg mmg da d didik utk bdisplin sejak zaman perang dunia ke II (zaman tu kerajaan dorg betul2 kejam!Ditaktor)

sy xbrp adore dorg ni~

March 17, 2011 at 6:25 PM

thumbs up!!

March 20, 2011 at 11:45 PM

mmg tabik spring la kat dorg nih..x kelam kabut cam kat sini bila ada musibah melanda..muhasabah diri seketika...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...