Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Pasti Girl suka yang ni

Wednesday, March 16, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Haaaaiiii nyaaa..
I kan nak kongsi satu benda ni nya kat u allz semua..ni bawrangkan nya, cantik taw lawa taw..Laki u pasti suka kalau u pakai barang ni..seyes ni nya..Nak taw ker? JOM!! nya I bawa U nya tengo bawrang tu nya..Jangan Jalous U..wakakakak
















aku kata : Ahahaha kalau kawen pakai yg ni gantikan inai, ok ka?

4 comments

March 16, 2011 at 6:50 PM

ada aku nmpk mcm corak strawberi tu..macam-macam ada! hahaha..

March 16, 2011 at 7:27 PM

@dyg ya ka? mesti kiut tu kan?

March 16, 2011 at 11:38 PM

bidak ehh klu ganti inai .. santik lg inai tu . hehe

March 17, 2011 at 10:13 AM

@cik faez kalau untuk melawa untuk suami tercinta adalah di galakkan teramat sangat hahahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...