Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Cologne Gay Games 2010

Wednesday, March 2, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Ok mungkin ada yang taw, atau mungkin ada juga yang tak taw temasuk aku. Aku pun baru taw juga, kat dunia ni ada sukan yang khas untuk golongan gay. WOW MANTOP.. sukan yang telah berjaya menghimpunkan hampir 10 000 gay di seluruh dunia ini berlaku pada tahun lepas di cologne Jerman. Walaupun dorang ni memiliki tubuh badan atletik namun dari pose dan gaya mereka, kita dah boleh agak yang mereka ni gay. JOM!! tengok sukan mereka ni..































1 comment

March 4, 2011 at 2:01 AM

ya ampun...
bidak nya jgk...
geli ku tngok...
ahahahaha...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...