Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[Comel] Ikan Menyusu susu botol

Tuesday, March 15, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Kucing menyusu? biasa. Kambing? kerbau? harimau? singa? uish..bisa sangat kita tengok..Tapi kalau ikan? naaa jarang-jarang, kadang-kadang atau mungkin tak pernah. JOM!! tengok gambar ni..comel gilerrrr...











aku kata : Aku nak susukan ikan laga aku dulu k? hahahah

4 comments

March 15, 2011 at 8:50 AM

Comelnyaaaa.... ^^

March 15, 2011 at 9:03 AM

uih naa!!!nenen!!!ngam2 lg d mulut dorg! apa isi botol tu?susu ka??susu gaga?

March 15, 2011 at 9:20 AM

alalaalalala..comelnya..rasa nak hug jer..

March 15, 2011 at 2:31 PM

@LennMommaChubby comel..comel..comelll hehehe

@Finie Ramos Ntah finie, aku pun tak taw dorang bg minum apa..milo kali..

@Are D Natasha aka AA ko hug ikan? boleh ker?

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...