Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bizi lagi..

Thursday, March 17, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Orang cakap, kalau maw tengok diri kita sendiri, ktia tengok juga kawan-kawan kita. Macam mana perangai kawan-kawan kita, macam tu juga la kunun perangai kita..Sedikit sebanyak mempengaruhi kita juga. Yer la, kalau kita bekawan sama penjual minyak wangi, wangi juga la badan kita. Kan? sama juga lah kesnya dengan aku sekarang ni. Hahaha..aku kan bekawan baek sama tu Barack Obama, jadi aku pun terikut perangai dia yang sentiasa Bizi jak memanjang.

Walaupun Kebizian aku langsung tiada kaitan hidup mati Barack Obama, apalagi tidak kena mengena langsung dengan krisis bencana ridiasi di Jepun sekarang ni, namun kebizian membuatkan blog ini bakal-bakal tidak terhupdate untuk dua hari. Ala dua hari jer pun bukan dua ratus tahun. Hahah lagipun, bukan juga kamu pedulik blog aku ni huhuhuh..

Maafkan aku kalau ada pembaca setia yang terpaksa menanti dua hari untuk terupdatenya blog ini, tapi jangan risau, kalau aku ada masa nanti aku akan cuba update juga bha ni blog. Kalau aku ada kesempatan nanti (pandai-pandailah aku curik masa keja aku) aku akan update juga ni blog. Wei ketagih aku ni mengupdate blog taw. OK lah, mata aku dah mengantuk, esok kena bangun awal jadi urusetia untuk dua hari bengkel dot dot dot..

Pembaca blog ni harap teruskan kesetiaan anda bersama ezurah ar. Ala sementara tunggu update baru, kamu hapal la dulu post-post lama di sini sampai kamu boleh taip balik post tu tanpa tengok. Apa pun..Aku nak Ucapkan TERIMA KASIH kepada pembaca, tukang komen, tukang ngangkung dan tukang polo blog ni..korang lah nyawa blog ni untuk terus hidup..

aku kata : Fuh!!penat gila keja guna otak dan mata...

1 comment

March 18, 2011 at 9:05 AM

Selama melayan keBZan mu!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...