Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Apabila haiwan bertemu dengan doktor gigi

Saturday, February 19, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Korang pernah nampak tak bagaimana haiwan sakit gigi? Heheh aku tak heran kalau sakit gigi, tapi bagaimana dorang nak jumpa doktor gigi? korang boleh bayangkan ka gajah, badak sumbu, harimau dan macam-macam jenis lain datang ke klinik gigi? heheh tak da la hot sangat kes ni macam biasa jak, aku saja nak kongsikan kepad korang bagaimana haiwan ini di rawat kalau sakit gigi. Tapi macam mana doktor tu taw dorang ni sakit gigi?

JOM!!!



























1 comment

February 19, 2011 at 11:42 AM

eee comelnyaaaaa ;D

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...