Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Gambar anak kucing yang INNOCENT

Sunday, February 27, 2011 9 ,000,000 terlepas cakap
Tadi masa jalan-jalan di alam maya ini aku terjumpa gambar-gambar seekor anak kucing. Comel gilak eh!! sampaikan aku rasa macam nak culik jak anak kucing tu. Biasalah kucing adalah haiwan feberet aku. Korang tengoklah gambar-gambar anak kucing ni. Bikin aku panaz..kalau korang rasa tak comel, ada suatu masalah kat korang tu..cuba cek cepat-cepat hahah JOM!!















Aku kata : Special post for my Kitty

9 comments

February 27, 2011 at 10:31 AM

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tomeynyaaaa xD

February 27, 2011 at 10:37 AM

@Nana Liyana heheh mmg comel heheh

February 27, 2011 at 10:42 AM

napa td aku buka blog mu lain? ingat ko tukar template suda.. hehehe..

February 27, 2011 at 10:58 AM

@Anne Nurain aku cuba, tapi ku gagal hahahaha jd malas maw tukar..nnt la..

February 27, 2011 at 11:04 AM

owh.. patut la.. hehe..
tapi semmat juga la kaler ny..
itam oren kan??

February 27, 2011 at 11:07 AM

@Anne Nurain semmat ka? wah kalau mcm tu aku cuba tukar la nnt bila aku cukup masa..hehehe

February 27, 2011 at 11:23 AM

iya semmat...
tp better ko tny yg len jgk laa..
mna tau d mata ku jak semmat..
hehehe...

February 27, 2011 at 11:37 AM

@Anne Nurain ko pembaca tegar di sini anne..pendapat ko mmg patut aku terima heheheh

February 27, 2011 at 10:00 PM

adehh.. terharu rsa hati ini..
makaC Pinung...
hehehe...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...