Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

kaedah kreatif dan terbaru untuk bunuh diri

Friday, February 4, 2011 8 ,000,000 terlepas cakap
Bunuh diri kini seperti satu perkara yang biasa seolah-olah telah menjadi lumrah kepada manusia. Bila ada masalah, stress, tertekan bunuh diri adalah jalan yang paling simple dan mudah untuk lari dari semua masalah. Macam-maca kaedah yang digunakan untuk melepaskan roh dari jasad. Terjun dari bangunan, potong nadi, minum sabung dan asid, hantuk kepala ke dinding dan gantung diri. Semua jenis bunuh diri ni dari dulu sampai sekarang tak pernah berubah. Tapi sekarang ni aku nak tunjukkan kepada korang beberapa kaedah dan teknik bunuh diri yang cukup kreatif yang boleh digunakan hehehe JOM!!!



























aku kata : tak baiklah bunuh-bunuh diri ni, menyusahkan orang yang masih hidup jew..

8 comments

February 4, 2011 at 5:50 PM

Huhuhu~.. gila~.. kiuttt laaa katunn tu!!. hahaha :P (kluar topik suda)

February 4, 2011 at 5:52 PM

@Miera gila kan? 1st time aku tgo, nda lalu aku makan, nda dapat aku tidur huhuh pya sadis cara dia mati..

February 4, 2011 at 8:32 PM

napa mesti bunny? sian ny dia... huhuhu...

February 4, 2011 at 9:05 PM

@anne-nurain ntah..hahah aku pun hairan knp kah dia yg dijadikan magsa eksperimen ini..

Anonymous
February 4, 2011 at 9:54 PM

hehe2...kreatif...

February 4, 2011 at 10:00 PM

@senydream hehehe kreatif sgt kan??

February 5, 2011 at 9:34 AM

Mati la juga yang ikat di pokok tu....xD

February 8, 2011 at 5:09 PM

ahaks...sangat comel cara bunuh diri ni..haha...nk test la

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...