Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[Bangang Sikit] Lelaki tukar wajah kepada anjing

Friday, February 4, 2011 10 ,000,000 terlepas cakap
Lelaki ni lagi gila. Orang nak buat pembedahan plastik sebab nak tukar dari muka huduh kepada yang cantik lawa dan begetah. Tetapi lelaki dari negara samba ni memandai nak menukar wajahnya kepada anjing dengan menggunakan bangkai anjing lagi tu. Gila ka apa dia ni. Korang tengoklah sendiri macam mana dia menukar wajahnya yang dah ok kepada yang hurmmm lu pikior la sendiri kat nabiolb. JOM!! tengok lelaki yang agak-agak sedikit bangang ni..oopppss mencarut sudah..















aku kata : tak dapat aku bayangkan macam mana keadaan lelaki tu kalau bangkai anjing tu da membusuk nanti. hahahah

dikisahkan di : isuhangat.net

10 comments

February 4, 2011 at 8:20 AM

bongok...jijik!
hahahaha

February 4, 2011 at 8:30 AM

@~NieZa~ goblok kan? hahahah

February 4, 2011 at 8:46 AM

gila!!
blalat b'ulat la mukanya nnt tuh!
euuuu

February 4, 2011 at 8:47 AM

@Kreatifbuzz hehehe ini gila campur buduh bh buzz hehehe

February 4, 2011 at 9:19 AM

wow... Bisa aajaa aaa...!!!!

February 4, 2011 at 10:11 AM

@UpTekno ya iya..bisa aja..hehehe

February 4, 2011 at 2:23 PM

eeeeeee . bikin geli . hahaha

February 4, 2011 at 3:44 PM

ueeeeeeeerrrrrrrrkkkkkkkkkhhhhhhh!!!!!punya la hnsem tu llaki sblm dia bdah~

February 4, 2011 at 3:44 PM

palink manang la ni...bikin geli oooo...euwwww!

February 5, 2011 at 9:38 AM

Eeeeyak!! Punya bida! Makan mcm mana la tu konon? XD

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...