Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Suku naga di Myanmar

Monday, February 21, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Terlepas dari segala macam persoalan politik yang melilitnya, Myanmar adalah sebuah negara yang kaya akan budaya. Salah satunya adalah kebudayaan Suku Naga. Bertempat di Lahe, wilayah barat laut Myanmar yang bersempadan dengan India, Suku Naga mengamalkan berbagai macam ritual penyambutan tahun baru pada 14-16 Januari. JOM!! tengok macam mana dorang sambut hehehe













1 comment

February 24, 2011 at 3:13 AM

hye..ringan2 lah tulang gi ke blog saya..
http://realitytvku.blogspot.com/
thx

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...