Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[CUTE] 'Cinta' di badan kucing

Thursday, February 3, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
Kucing? sapa suka kucing? mesti ramai kan? kawan aku cakap kalau nak nampak comel pelihara haiwan peliharaan yang comel-comel hahaha antaranya kucing. YUP aku walaupun seorang jantan gagah perkasa berbadan sasa (<--< jangan percaya ;P) tapi tetap suka dengan kucing. Kucing comeeell apa lagi kalau ada bentuk 'cinta' kat bulunya..macam kucing-kucing ni hehehe JOM!! tengok hehehe






































Gambar yang terakhir ni aku rasa cute




5 comments

February 3, 2011 at 9:42 PM

kan skng semua boleh suntik! adeh..

February 3, 2011 at 9:47 PM

@Catherine- jadi cath? yg ni suntik lah??

February 3, 2011 at 10:32 PM

alalala cumil nya kucen2 ini... bagi aku sekor... hehehe...

February 3, 2011 at 11:19 PM

@anne-nurain eheheh..cumil ka?

March 5, 2011 at 12:10 AM

halah alah alal alaaaaaaaaaaahh.comellnye kucing!!!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...