Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[Tips] Cara mudah mempertahankan serangan dari lelaki miang (utk wanita)

Saturday, February 19, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Banyak cara yang digunakan untuk mempertahankan diri masing dari sebarang serangan. Terutama aweks-aweks kat luar sana. Korang tak taw atau tak penah belajar seni pertahanan diri, korang boleh belajar seni pertahanan diri yang mudah ni. Hehehe JOM blajar sama-sama.. HAIT...

















6 comments

February 19, 2011 at 9:49 AM

OK!
aku akan gunakan cara ini bila kau menggatal lagik d kelas.

February 19, 2011 at 10:15 AM

woooo...akan d praktikkn!!
tp last tu ak tmbh ludah+kahak d muka org yg aku serang 2...hahahaha

February 19, 2011 at 10:18 AM

@freakystar bila lagi aku menggatal sama ko ni?

@~NieZa~ ahahaha penambah baikan yang BAGUS..teruskan nija..

February 19, 2011 at 11:37 AM

wahh hebat2 . sedap tu kalau kena :P

February 19, 2011 at 2:28 PM

bila bulan mengambang.lol!cuak? :D

February 19, 2011 at 3:33 PM

@Nana Liyana hahaha ya memang sedap hehehe

@freakystar apa kaitan dgn bulan mengembang ni rin?

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...