Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Ini fesyen baju terkini?

Monday, February 7, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
Korang pernah bersyen tak? pernah menggadaikan diri korang untuk berfesyen tak? Bagi aku berfesyen itu tidak salah, apa lagi kalau fesyen itu korang ikut adalah fesyen yang baik-baik dan mengikuti perkembangan terkini. Betul kan? Korang cuba tengok gambar-gambar di bawah, korang nak cakap apa? Bagi yang gurl di luar sana, korang jangan sekali-kali ikut fesyen ni yer? hahha merana diri korang nanti..JOM!!!
























3 comments

February 7, 2011 at 12:52 PM

euuwwww... ngeri aku tengok... cm xda keja len jak drg ni... mna ko dpt ni?hehe..

February 8, 2011 at 7:05 AM

INI MANGSA FESYEN! Kah kah kah! XD

February 8, 2011 at 12:38 PM

uk aloh..tak sakit ke dowang ni? kalau selesa , takpe la jgk

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...