Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bloggy aku bebas kuman virus yabadadadooo!!!

Friday, February 4, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
selamat siang bapak-bapak dan ibuk-ibuk

Pagi-pagi aku dah check bloggy aku ni berkenaan tahap kesihatan beliau. Aku risawla manataw beliau ni membawa penyakit yang berjangkit. Ya la, memandangkan hujung-hujung ni, blog aku ni makin lama makin tua. Jadi aku pun pegilah klinik ni untuk berubat. Lama juga doktor di klinik tu rawat dan check bloggy aku ni. Bloggy aku nampak tenang jak sepanjang rawatan di jalankan.

Inilah keputusan dan hasil rawatan oleh doktor tu.


Jadi kesimpulannya, korang yang membaca blog aku ni, berada dalam keadaan sihat walafiat seperti bloggy aku ni. Korang jangan risaw dijangkiti oleh virus, kuman, kurap dan panau dari blog aku, korang selamat untuk membaca, blog ngengsot dan ngangkung atau blog larian di sini. Korang nak mencarut pun dan merepek pun aku tak kisah. Yang penting korang gumbira.

Mari ucapkan Tahniah kepada Bloggy aku yang sihat dan bebas dari kuman panau virus yang tidak taw bila-bila boleh menyerang korang pula hehehe

2 comments

February 4, 2011 at 9:31 AM

aku repost bnda ni d blog aku ah..
hihih..
tq sbb share!

February 4, 2011 at 10:15 AM

@mr_mrs mikko eko hambik jew..
tak da sapa yang akan marah ko hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...