Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Awek yang obses untuk 'terbang'

Sunday, February 27, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
[Sebenarnya kisah ni dah lama dalam peti simpanan aku tapi aku tak post lagi. Pemalas sungguh diri ku.]

Aku nak perkenalkan kepada korang sorang awek ni. Awek ni obses nak terbang, ala nak jadi wanita perkasa la tu (superwoman). Tiap kali dia nak terbang dia akan ambik gambar hehehe. Sebenarnya bukan dia yang ambik gambar sendiri tapi orang lain, dia cuma pose jer. Ok aku perkenalkan nama dia adalah Natsumi. Apa yang menarik berkenaan awek Jepang ni, dia suka ambik gambar gaya terbang dan bukan lompat. Hahaha sebenarnya dia melompat tetapi seolah-olah kelihatan terbang. Nampak macam kacang kuda jer kan? Tapi perit gila vavi taw, kenapa? yerlah dia kena jaga rambut jangan menggerbang ketika melompat, kain baju pun kena jaga, dan macam-macam lagi. OK JOM!!! aku bawa korang jumpa dia masa dia ambik gambar 'terbang' dia tu



















































Idea awek ni gila. Ramai orang puji idea budak ni. Bukan idea jew orang puji, sekali dengan muka-muka sekali puji taw. Bukan puji muka dia gila tapi puji muka budak ni cute..hahahh LOL

Aku jumpa awek ni kat sini

4 comments

February 27, 2011 at 12:20 PM

cantak nya pic dia... mo cuba la...

February 27, 2011 at 12:30 PM

@bell bebet cuba jew..tp mmg susah lah..sbb kena jaga kain baju sama rambut supaya tak menggerbang sngt..

February 27, 2011 at 1:24 PM

gila smart gambar.
respek sama itu photographer

February 27, 2011 at 6:06 PM

@tim macam jadi bha kan di tangkap gambarnya tu..?

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...