Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Cabaran 100 helai seluar dalam

Sunday, February 27, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Ini bukannya tag yer sampai nak buat cabar mencabar. Ini adalah cerita bergambar yang bagi aku ada unsur-unsur BEGO sikit. Aku tak taw la korang macam mana, tapi bagi aku, bila dah kena cabar, aku tengok gak cabaran tu susah ke tak. Kalau aku rasa mampu nak buat aku sahut jew, tapi kalau perit aku tak nak membodohkan diri nak buat. Tapi berbeza lelaki ni, sanggup dia sahut cabaran memakai 100 helai seluar dalam termasuk boxer sekali. Korang tengoklah dengan mata kepala korang sendiri JOM!!!!


















4 comments

February 27, 2011 at 10:04 AM

teda kerja sdh ka ni
wuwuwu
bgus sruh dia bt asgmnt aku
huh~
~.~

February 27, 2011 at 10:06 AM

dasar begok..
hahahaha...

February 27, 2011 at 10:12 AM

@~NieZa~ hahahah nijaaaa esaimen aku pun belum siap lagi hahah

@Anne Nurain Begok tahap impak maksima ni anne

May 4, 2011 at 11:36 PM

giler mamat nie..
mcm2 la..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...