Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bagi aku perempuan memang tak guna!!

Tuesday, February 1, 2011 23 ,000,000 terlepas cakap
Kira-kira sebahagian besar gurl yang baca statement aku di atas tu mesti da persiapkan segala kelengkapan senjata tradisional dan moden nak bunuh aku. Apa aku salah cakap ker? Betulla ayat aku tu. Ladis-ladis mesti geram kan? heheh sabar semua ladis-ladis yang cantik molek, bacalah entry ni sampai korang khatam. Heheh JOM si comel semua renungkan bersama

1. Bagi aku perempuan memang tak guna nikotin dan alcohol bila mereka stress. Maafkan aku. Aku cakap macam ni sebab melihatkan ramai perempuan yang menghisap rokok dan mengambil alkohol. Aku tak nak sentuh bab agama tapi aku melihat dari segi kesihatan dan pandangan masyarakat itu sendiri. Kalau seorang pria (lelaki) hisap rokok nak tunjuk macho, takkan pempuan nak tunjuk ayu pula?

gambar ni sekadar hiasan.

2. Bagi aku perempuan memang tak guna beg plastik sampah apa lagi tong sampah untuk membuang bayi mereka. Kasihankan bayi itu, kalau pun dah buat kesalahan janganlah tambah kesalahan lagi.

3. Bagi aku perempuan memang tak guna kain baju yang terang benderang, sendat dan 'kurang kain' memperlihat susuk tubuh yang 40-60-45 itu. Kalau tubuh tu bersih sedap tak pa la juga, ni berjerawat sana sini, berpanau dan berbintik-bintik. Bukankah perempuan itu lebih elok dan cantik dengan memakai pakaian yang sopan tidak menjolok sarang tebuan. Kelab boifren-boifren hensem memang akan utamakan yang berpakaian elok dahulu hehehe

4. Bagi aku perempuan memang tak guna cinta lelaki yang haprak dan dayus. Kasihan kat gurl-gurl yang selalu kena tengking dengan laki @ boifren dorang. Ada suatu hari tu aku jalan dengan Puteri Bunian aku, terserempak dengan sepasang merpati tak sejoli pun. Boifren dayus dia ni pegi tengking gurlfren dia depan orang awam. Tak malu ker lelaki tu tunjuk kedayusan dia, kalau muka hensem tak pe la juga. Kesian kat gurl tu, dah la lawa dapat boifren haprak macam tu.

5. Bagi aku perempuan memang tak guna cara dan kaedah lompat bangunan, minum cuka 12 botol, makan racun tikus, telan paracetamol 12 lori dan sebagainya untuk menyesaikan sebarang masalah. Kalau iya pun stress bukan itu jalan penyelesaiannya, bunuh diri bukan jalan yang terbaik. Ingat dah mati lepas bunuh diri dah habis masalah ker? Masalah dalam kubur baru nak bermula taw.

6. Bagi aku perempuan memang tak guna suara yang keras, tinggi dan bahasa-bahasa kesat untuk bercakap. Selalu aku terjumpa ada pompuan yang bukan main lagi memaki-maki, suara pula 15km boleh dengar. Bukankah korang ni sepatut dan sejak azali lagi seorang yang ayu dan bersopan. Tak kisahlah korang ni jenis yang lasak dan agak kasar, namun tak salah menanamkan sikap berlemah lembut.

Ok itu jer heheh..Jangan salah faham yer ladis-ladis, aku cakap macam ni dari hati aku. Aku bukan nak kata korang tu jahat sebab aku muncul kat dunia ni pun dari kaum korang, aku beristeri pun dari kaum korang, dan mungkin anak aku pun ada yang dari kaum korang juga. Sama-sama lah ingat mengingati sesama insan heheh PEACE no WAR. Kalau ada sebarang nak dikatakan, suarakan hati anda di medan menjerit dan kotak komen aku. Hehehe

mode : rindu dengan puteri bunian aku.


23 comments

February 1, 2011 at 7:55 PM

mmg tak guna . hehe :P

February 1, 2011 at 7:56 PM

menarik.. memang tak guna la kan.. haha

February 1, 2011 at 7:57 PM

@tomatokering :) heheh cik tomato tak guna kan benda2 tu semua?

@Zulkifly Omar Yup..tp itu pandagan aku jer..mungkin ada yang tak puas ati baca statement aku takut jg aku blog aku kena ban..hehehe

February 1, 2011 at 8:24 PM

HAHHAHA...
kuang hajor...
lawak betul...

memang tak guna,

kalau diaorang tak ada dalam dunia nie...

February 1, 2011 at 8:25 PM

@sampah hitam hahaha..gelak sakan yer SH..hehehe aku tak berani nak kata pompuan ni tak guna, sbb mereka tu dicipta pun sbb lelaki amat-amat memerlukan mereka..

February 1, 2011 at 8:32 PM

memang tak guna komen post ni. Nda pernah ada gunanya komen. xD

February 1, 2011 at 8:33 PM

@Del Glamiva ???? ko marah aku ka?

February 1, 2011 at 8:56 PM

hahaha... saspen tol la...
mmg x guna... haha...
aku laik ni post..
jd la ppuan sjati.. jan tiru cm llaki.. :)

February 1, 2011 at 9:00 PM

@anne-nurain thanx anne..risau jg aku kalau ramai yg tak baca tersalah paham hehehe

February 1, 2011 at 9:16 PM

hehe2..wat suspen jek kan..huhu2..:)

February 1, 2011 at 9:19 PM

u wlcme Pinung.. xpa lau ada yg slh pham, nnt drg jgk yg malu nnt sbb x baca habis.. hehehe...

February 1, 2011 at 9:21 PM

@senydream ahahah tajuk n3 jak tu yg gempak..hehhee

February 1, 2011 at 9:24 PM

@anne-nurain hehehe kta2 ko buat aku semangat hehehe

February 1, 2011 at 9:28 PM

ah ya ka? ui, x sgka pndai jgk aku ksi smgt org len.. hahaha...

February 1, 2011 at 9:31 PM

@anne-nurain ahahaha semangat la bha hehehe..mcm dah boleh lari keliling padang 12 kali jak ni..

February 1, 2011 at 9:40 PM

perempuan oh perempuannn... hehehe

February 1, 2011 at 9:53 PM

@red hahahah red..red...

February 2, 2011 at 9:02 AM

waa..bnyknya komen! ktggalan suda aku dsni~~ T_T

February 2, 2011 at 9:02 AM

waa..bnyknya komen! ktggalan suda aku dsni~~ T_T

February 2, 2011 at 9:05 AM

@Finie Ramos hahahah belum lagi bha sis..itu kan tajuk dia kontroversi sikit hehehe

February 3, 2011 at 10:52 AM

Pinung.. bha larik la ko raun padang.. aku tolong kira berapa raun.. hahaha...

February 3, 2011 at 5:46 PM

@anne-nurain ahaks hahahahahah

Anonymous
April 24, 2012 at 1:09 PM

haha....=)

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...