Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Sebuah kisah berkenaan sebuah perubahan

Monday, February 14, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Salam petang semua mergastua..
Terasa aku jarang sangat update blog sekarang ni. Punca utama telah ku kenal pasti iaitu aku sibuk main game online DDtank. Korang boleh main, seronok dan best sampai tak perasan korang dah main berjam-jam lamanya. Ok lupakan pasal game yang telah membuatkan aku tidak mesra pelanggan di blog ni, mari kita lihat sebuah kisah berkenaan perubahan seseorang.


Korang nampak tak gambar lelaki tu? lelaki tu nampak gemuk dan sehingga suatu hari lelaki itu cuba untuk bunuh diri. Namun, atas sebab-sebab tertentu lelaki itu tidak jadi bunuh diri dan melakukan satu diet dan akhirnya...apa? korang lihat lah perubahan lelaki tersebut..JOM!!!



























4 comments

February 14, 2011 at 6:54 PM

yesss!! me first... hahaha...
dia berubah jadi ppuan ka? aku pikir berubah gemuk p kurus... hahahaha...

Anonymous
February 14, 2011 at 10:11 PM

kenapa aku takut tengok mukaknya??

February 15, 2011 at 6:28 AM

@Anne Nurain hahahah tapi satu perubahan jg kan??


@freakystar eh knp pla??

February 16, 2011 at 9:23 AM

Oh~~~~dia mkn ubat hormon utk kasi kurus badan!!New invention!!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...