Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Cara-cara iron baju yang betul

Tuesday, February 22, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
korang pernah iron baju tak? mestilah pernah bukan? Tapi korang taw tak macam mana nak iron baju dengan betul dan saksama? Mari kita belajar daripada pro-pro iron baju ni. Korang tengok macam mana diorang ni iron baju. Ambil iktibar dan pengajaran ok? JOM!!!


















































alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5576274162456139074" />















2 comments

February 22, 2011 at 8:28 AM

ohhhh~~~~nnt buat cmna berus gigi dgn betul plak~

February 26, 2011 at 4:37 PM

apakah motif dorang ne... hadoiii

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...