Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Azizulhasni Wira sebenar

Tuesday, February 22, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Mungkin semua orang kat negara ni dah heboh dengan kemalangan yang menimpa pelumba keirin negara Azizulhasni Awang. Korang nak gelarkan dia apa? Wira? Pahlawan? Jaguh? Hero? segala jenis gelaran yang membanggakan kita layak untuk diberikan kepada beliau. Kenapa? Bagi aku amat ganjil pelik dan jarang berlaku bagi seseorang ahli sukan meneruskan sebarang perlumbaan sekiranya telah berlaku kecederaan keatasnya. Namun, Azizul telah menunjukkan bahawa semangat mengharumkan nama negara utuh dipegangnya. Walaupun kakinya telah ditembusi serpihan kayu sepanjang 9 INCI panjang. korang layanlah kesakitan yang dialami beliau menerusi gambar-gambar di bawah ni. JOM!!!





















aku kata : beliau adalah wira sebenar negara dengan tidak meletakkan kecederaan sebagai punca kekalahan. BRAVO Azizul..

korang baca ni..mesti lagi bangga ttg budak azizul ni..

1 comment

February 23, 2011 at 9:03 AM

uih...cmna dia bleh te-nges mcm tu??dasyat nyaa~~ T_T

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...