Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Makanan eksotik SUP KELAWAR

Friday, February 4, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Korang pernah makan makanan eksotik tak? ala makanan yang pelik-pelik macam ular, katak, jengking, monyet dan macam-macam lagi lah. Pernah? Aku terkadang maw juga merasa apa kah rasanya makanan macam tu. Kelat ker, manis ker, masam ker tapi setelah melihat jenis makanan tu rasa nak muntah pun ada. Tapi nak juga tanya golongan yang suka kan makanan eksotik ni, apa yang diorang rasa? JOM!! tengok makanan eksotik SUP KELAWAR..





















aku kata : amacam korang? ada rasa-rasa nak merasa? heheheh

4 comments

February 4, 2011 at 11:19 AM

eee, btul ka tuuu....

February 4, 2011 at 11:22 AM

@Ellye Evangelista betul la bha..kawan aku dah approve rasa dia mcm ayam..

February 4, 2011 at 12:26 PM

eeuuwwwww.... geli ada, ksian pun ada gak ngan batman tu... huhuhu...

February 4, 2011 at 1:31 PM

@anne-nurain batman? hahahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...