Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Poster-poster demonstrasi krisis di Mesir

Thursday, February 3, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
korang pun dah taw kan sekarang ni dunia sedang mengalihkan pandangan ke Mesir. Kekeceohan di sana aku dah pencah cerita di sini. Gambar pun aku dah post di sini. Kali ni aku mahu kongsikan pula gambar berkenaan poster-poster rakyat mesir buat semasa demonstrasi tu. YUP dorang kreatif dan bersungguh-sung nak halau mubarak firaun tu dari bumi mesir. JOM!! tengok heheheh

















alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5569403608208113794" />











































aku kata : Rakyat Mesir benar-benar mahukan kebebasan dari mubarak...

5 comments

February 3, 2011 at 6:23 PM

seksanya hidup dibenci berjuta2 manusia....harap2 Tuhan buka hati dia la...

February 3, 2011 at 6:26 PM

@~NieZa~ betol tu nija heheheh kan bagus di sayangi oleh berjuta-juta manusia..

February 3, 2011 at 7:20 PM

Waaaaaah....
Banyaknya poster benci Mubarak. tapi kesian dekat kawan-kawan kita di sana. Dengar cerita nak tidur pun takut kena rompak, rogol etc...

From:
lunaticg.
SBC Admin.
Sabahan Bloggers Club.

February 3, 2011 at 7:37 PM

harap2 gua nda lah terima nasib yg sama bila jd perdana menteri 20 tahun akan datang. amin.

February 3, 2011 at 7:56 PM

@Sabahan Bloggers Club Yup..mmg kesian kat kawan2 kita di sana huhuhu kadang2 terfikir jg mcm mana keadaan negara kita kalau jadi mcm ni..


@PecahKata tak pa szan..aku sebagai Timbalan ko masa tu akan tempeleng kepala ko terus kalau ko cuba untuk buat benda yang bukan2..jgn risaw yer..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...