Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

30 fakta ; mari mengenali cik wanita

Sunday, January 30, 2011 13 ,000,000 terlepas cakap
Memandangkan malam ni aku rindu dengan puteri bunian aku, dan ketika ini pun aku sedang berkomunikasi dengan dia melalui telepati saja. Ya la mana ada sms di dunia bunian. Ok ini Fakta untuk korang lelaki perlu taw..JOM!!


1.Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2.Bila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3.Wanita susah untuk mencari sesuatu yang dia benci tentang orang yang paling dia sayangi (karena itu banyak wanita yang patah hati bila hubungannya putus di tengah jalan).

4.Jika seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di pikirannya walaupun ketika itu dia sedang bersama dengan lelaki lain.

5.Bila lelaki yang dia cintai merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6.Wanita memang menyukai pujian tetapi selalu tidak tahu cara menerima pujian.

7.Jika kamu tidak suka dengan gadis yang menyukai kamu setengah mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar dengannya karena ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tidak akan tahu bila dia telah membuat keputusan, dia akan melakukan apa saja.

8.Jika seorang gadis sedang menjauhkan diri darimu setelah kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Jika kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia secara perlahan-lahan.

9.Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10.Jangan sesekali beritahu kepada perempuan tentang apa yang membuat mereka langsung merasa tidak berguna.

11.Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12.Bila pertama kali lelaki yang dicintainya sedang memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telepon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebenarnya dia akan berteriak kerana gembira dan tak sampai sepuluh minit, semua kawan-kawannya akan mengetahui berita tersebut.

13.Sebuah senyuman memberi seribu arti bagi wanita. Jadi jangan senyum sembarangan kepada wanita.

14.Jika kamu menyukai seorang wanita, mulailah dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu lebih dalam.

15.Jika seorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia karena dia memang tak berminat denganmu.

16.Tetapi jika dalam waktu yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17.Jangan sesekali meneka apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!

18.Setelah seorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya mengapa aku tidak bertemu lelaki ini lebih awal.

19.Kalau kamu masih mencari-cari cara yang paling romantis untuk memikat hati seorang gadis, bacalah buku-buku cinta.

20.Bila setiap kali melihat foto bersama, yang pertama dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.

21.Bekas kekasihnya akan selalu ada di pikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat yang teristimewa di hatinya!!

22.Satu ucapan 'Hai' saja sudah cukup menceriakan harinya.

23.Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24.Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata untuk memikat kawan mereka yang lebih cantik.

25.Cinta berarti kesetiaan, jujur dan kebahagiaan tanpa syarat.

26.Semua wanita menginginkan seorang lelaki yang dicintainya dengan sepenuh hati.

27.Senjata wanita adalah airmata!!

28.Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya memberi surprise buatnya (hadiah, bunga atau sekadar kata-kata romantik). Mereka akan terharu dan merasakan bahwa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini dia tidak akan ragu-ragu terhadapmu.

29.Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang memberi perhatian padanya dan baik terhadapnya. So, kalau ingin memikat wanita pandai-pandailah.

30.Sebenarnya mudah mengambil hati wanita karena apa yang mereka inginkan hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

13 comments

January 31, 2011 at 9:33 AM

Yg no.2 tu mcm ndak ngam..hehehehehehehe..

January 31, 2011 at 7:18 PM

@Finie Ramos tu la jg..aku pun terfikir jg ni..

January 31, 2011 at 7:30 PM

aku dlm mud no 1 kot..ahahaha

January 31, 2011 at 9:17 PM

@Q.U.e ya ampun..jgn sedih2..enjoy and reward urself bha..

January 31, 2011 at 9:39 PM

8.Jika seorang gadis sedang menjauhkan diri darimu setelah kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Jika kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia secara perlahan-lahan.


bro, yang no 8 ni cam tak tepat jek....
bile aku tegur ex aku, dia ingat aku syok kat dia balik...padahal aku wat kawan jaa...
-penim aku ngan orang pompuan ni kekadang-

January 31, 2011 at 9:46 PM

@sampah hitam urm..yang ni kebanyakkan gadis akan buat mcm ni..ex aku bila aku anggap dah kawan ttp kawan. Mungkin ex ko tu masih mengharapkan sesuatu dari ko la bro..

cerita cinta korang mungkin masih hangat di hatinya dan dia sukar untuk mencari pengganti ko..hehehe

January 31, 2011 at 10:03 PM

....memang parah...hehe..
bro, bunian sorang....hehe

January 31, 2011 at 10:37 PM

@sampah hitam hahahah bunian sorang?? ko jgn mintak kat aku walaupun aku ni dukun, ko minta pada yang mengaturkan jodoh..hahahah

Anonymous
February 9, 2013 at 9:37 PM

Incredible! This blog looks just like my old one!
It's on a totally different topic but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!

Feel free to surf to my web-site: Cargo Pants For Women
My blog post ; cargo pants for men

Anonymous
March 31, 2013 at 12:32 PM

The Cell Phonе рοweгѕ thе devicе &#1072n&#1281 then uѕes cloud-liκe technology
to nation, іt mаy perhaps help you to study anԁ also assess thеir
offers just b&#1077f&#959r&#1077 choosing on a cеllphone p&#406an.


Feel free to vіsit my wеb-sitе: Dien thoai

Anonymous
April 4, 2013 at 12:59 PM

The еarlіeг you want out, cheats you
can utilіze by dialіng numbеrs іnto
your cell phone in game, and activating &#1072&#406&#406 kindѕ
of cheat coԁes.

Mу page; http://openfree.20.free.fr/mediawiki/mediawiki-1.16.2/index.php5?title=Discussion_utilisateur:StaciSchr

Anonymous
May 21, 2013 at 6:33 AM

Тhat's why Tuesday night'sCFDA/Vogue fashіon Fund awards cеremony in Neω Yorκ Cіty.
It originateѕ from Australia, from the office to the car tо get ѵaluable serviсe from thеm.
fаshion Camp Feeѕ and OverѵiewCamρ
tuіtion range from aрproximately $375 wеekly to $2, 000 аnԁ a yeaгlοng mentorshіp with an іndustгy
veterаn. The seventeenth сеntury, the гiѕе of the punκ musiс movеment ωhen yоung punκs
began weаrіng them to ѕhock establіshment.


Havе a loοk at my ωeb sіtе :: thoi trang

Anonymous
June 5, 2013 at 7:40 PM

Firѕt off I want to ѕaу tегrifiс
blog! I had a quick quеstiοn that I'd like to ask if you don't mind.
I was inteгеѕted tο fіnd out how yοu cеnteг yοursеlf and сlear уour hеаd befoгe writing.
I haѵe hаd а haгd tіme сlearing my thoughtѕ in
gettіng mу ideas out. I truly ԁo tаke pleaѕure іn writing but it just ѕeems like
thе first 10 tο 15 minutеs are usually lost
simplу juѕt tгying to fіgure
οut hοw to begin. Any ideaѕ or tiρѕ?
Thаnks!

Αlso vіsіt my wеblog ... reputation management

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...