Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Sebuah kisah Proses gugur bayi

Sunday, January 30, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Kes Gugur bayi bukan lagi satu yang asing di Malaysia. Aku pun hairan kenapa bayi yang secomel macam tu mereka ni sanggup nak gugurkan. Sedangkan inronisnya masih ramai lagi pasangan kat luar sana yang ingin sangat untuk menimang cahaya mata. Tapi sayang, bayi-bayi ini di gugurkan hanya untuk mengelakkan aib mereka. Walaubagaimanapun, aku tetap 'respek' la pada gurl yang menggugurkan anak tu. Korang memang 'tahan lasak'. Mesti pembaca tak pecaya kan dorang ni 'tahan lasak'?





Korang boleh nampak tak yang mana bayi tu boleh hancur dek kerana 'dipaksa' untuk keluar? Ada sesiapa yang berani mencuba??

4 comments

January 30, 2011 at 8:40 AM

:(
walau pun gamabr ilustrasi..
aku tetap sedehhh... huwwwaaaa!!!

January 30, 2011 at 8:44 AM

@kakngah betol tu kakngah..dorang tu betul2 tak berhati perut..

zeha
September 23, 2011 at 3:46 PM

berjiwa binatang tu orng macam tu..binatang pun syg anak.. entah nak panggil apa lagi org yang tergamak wat gitu..

Anonymous
July 14, 2012 at 3:02 PM

beauty girl...

ermmm... sian baby 2.. belom lahir cukup bulan dah gugur...sedeyh...:(

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...