Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Haiwan peliharaan orang-orang Afrika

Monday, January 24, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Baru-baru ni aku pegi ke Afrika bagi memenuhi jemputan sidang kemuncak Dukun sedunia. Masa nak pegi tu, aku bawalah beberapa rakan aku untuk turut sama menaiki burung kasawari aku. Finie ramos, kata nak melancong jer kesana. Mommachubby kata nak beli barang-barang, szan pula nak beli vuvuzela, yang si farhan ni pla nak beli haiwan peliharaan kat sana. Katanya nak bagi awek dia. Jadi kami pun jumpalah beberapa penjual dan mula berurusan dengan dorang. Aku tekejut juga orang-orang kat Afrika ni pelihara haiwan macam ni. Farhan?? wei ko kemana tu?? Takut ker??























Tapi yang menyusahkan aku, si farhan ni seekor pun dia tak nak. Aduh..

4 comments

January 24, 2011 at 3:34 PM

kenapa saya dtgglkan.... i want africa... huhu

January 24, 2011 at 3:34 PM

kenapa saya dtgglkan.... i want africa... huhu

January 24, 2011 at 3:42 PM

Tak jadi beli barang... Beli pets lagi bagus... hehehe [kecuali pet dalam gambar paling atas tu...geli!]

January 24, 2011 at 5:39 PM

@Zulkifly Omar aku dah pesan kat ko kan zul, jgn makan benda2 pelik, kan dah sakit perut tak dapat nak ikut..takper len kali aku bawa ko yer..heheheh

@LennMommaChubby ko nak pets mcm ni momma?? hahahahah..silap2 dia makan ko tu..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...