Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Foto pembukaan bangunan tertinggi di dunia Burj Khalifah

Monday, January 31, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Burj Khalifah merupakan bangunan yang pada ketika ini adalah tertinggi di dunia dengan ketinggian 828 meter. (Korang boleh membayangkan trek larian 400m kena pusing 2 kali). Burj Khalifah ini di bina oleh Samsung Engineering & Construction dan dimajukan oleh EMAAR. Dengar-dengarnya ada rakyat Malaysia yang terlibat dalam projek ni, tak tau betul ke tidak. Pencakar langit ni terdiri daripada 160 tingkat ini mula dibina pada tahun 2004. Kat puncak bangunan ini juga, seseorang itu akan berpeluang untuk melihat dan menyaksikan sendiri bahawa ke'sfera'an bumi ini. Bentuk globe bumi ini akan terserlah. Ini adalah 'benda-benda' yang ada kat dalam tu
The building will house 900 residences on floors 19 through 108. The observation deck is on Floor 124. Sky lobbies on Floors 43, 76 and 123 will have fitness facilities, swimming pools and Jacuzzis. It has a hotel designed by Giorgio Armani.
JOM!!! kita saksikan upacara pembukaan bangunan ni yang di hiasi dengan keindahan bunga api.



























ada tak sesiapa yang nak bawa aku pegi sana??

4 comments

January 31, 2011 at 4:24 PM

Tanda kiamat~ :P

January 31, 2011 at 7:06 PM

@Finie Ramos hahaha..betol2 hehe

February 1, 2011 at 8:18 PM

suma org mo bmegah2 dgn bangunan tinggi2, amal drg ni cukup tinggi ka sudah?? hehehe...

Anonymous
December 5, 2012 at 2:23 AM

Ya Allah..mercutanda kiamat..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...