Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Lagi sekali aku jahanamkan tag orang

Sunday, January 23, 2011 15 ,000,000 terlepas cakap
Semalam aku didatangi mimpi yang pelik. Seorang Bomoh hujan dari sempadan kalimantan minta aku jawab Soalan teka teki dia. Nama bomoh tu bomoh freakystar keja sambilan jadi pemandu pelancong. Setelah mendapat mandat menjadi aprentis dukun muda dari Kampung Pecah, aku pun jawab teka teki ni dengan bantuan seorang lagi Cikgu Bahasa Tamil, cikgu farhan, pakar dalam ilmu hisab seputar alam peringkat SRJK (T). Ok keja korang pula senang jak, korang baca jawapan aku untuk teka teki ni. OK?? JOM!!

1. Nama Belog dan Kenapa anda letak nama itu
ezurah ; sebuah kisah bermula di sini. Nama tu aku letak sebab dah tak der idea lain. Masa aku daftarkan nama tu di depan pegawai JPN, Cik Finie, dia cakap nama ni bagus, jadi aku letak jer la nama ni. Tak pecaya tanya si nieja dia pun ada masa dia daftarkan anak kembar 10 dia tu.


2. URL belog anda dan dari mana datangnya idea itu
URL blog ni aku jumpa masa aku betapa di gua merong mahawangsa di kepulauan daisy. Ada seekor jin ni asyik ganggu aku, aku tak tahan aku pukul dia dengan bantal sakti 'berpeta' pemberian seorang budak kecik. Dengan menggunakan jurus berkembar beranak tujuh suster ngengsot ajaran pawang Zul akhirnya jin ini tewas lalu memberikan aku URL blog ni. Beliau cakap, URL ni ada 'ong' hahahah jadi aku letak lah..


3. Apakah kaedah dalam penulisan belog anda?
Biasanya sebelum membuat penulisan aku pegi betapa dulu dalam 14 tahun cahaya di galaksi rembulan merah menaiki sebuah kapal yang dipinjamkan oleh barack obama kepada aku. Dan biasanya aku pegi ditemani oleh si szan. Burung kasawari aku tak boleh ikut sebab tak cukup tong oksigen untuk beliau (Petronas tak bagi lebih-lebih). Lepas dah dapat jampi-jampi dan mantra-mantra yang terbaru (masih ada bau dari kilang) baru lah aku berbelog.


4. Apa perasaan anda bila tengok belog orang cantik dan menarik sedangkan belog anda tidak.
ok lah tu..rezeki dia dapat blog cantik. (sambil menyiapkan perkakasan vodoo untuk mem vodoo blog yang cantik itu sambil di bantu oleh si mommachubby yang sedang makan sirih di jarinnya ada sigup kirai


5. Bilakah belog anda diwujudkan?
Blog ni dah lama wujud iaitu sezaman dengan zaman dinasour. Oleh kerana teknologi yang teramat tinggi di zaman itu pupus disebabkan oleh serangan gundam maka blog ini turut pupus bersama pupusnya dinasour itu. Pada bulan november 2009 sekumpulan saintis dari negara mongolia diketuai oleh propesur ameretus barbadus Dr. Liyana yang terkenal dengan kajian confessionnya telah menemui blog ini di sebuah pasu bunga di bangunan Center point.


6. Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi follower belog anda?
Perkara ini turut menjadi misteri. Walaupun aku telah belajar ilmu kedukunan peringkat tertinggi tahap 7 infiniti masih tidak dapat mengenal pasti. Namun berkat doa norfatien seorang anak kiyai kampung dua butir berdengung akhirnya telah ku kenal pasti siapa iaitu eiL.


7. Sila tag 5 orang lain
Nanti aku lepaskan burung kasawari aku utnuk cari siapa yang beliau nak tembak tag. OK? jaga-jaga peti besi korang, akan ada jampi merah keorenan yang korang tak suka..

aku kata : lagi sekali aku minta maaf dari hujung bulu kepala sampai daki di hujung kuku kepada korang kalau-kalau terlebih. hehehe


15 comments

Anonymous
January 23, 2011 at 9:27 AM

bijaklah kau ni..
ambik TAG tapi tak ambek AWARD.
adehhhh~pi ambik cepatttttttttttttt!!!!!

January 23, 2011 at 9:28 AM

@freakystar tak pa lah rin..hahaha aku segan bha [malu-malu rendah diri]

Anonymous
January 23, 2011 at 10:11 AM

cehhh~

January 23, 2011 at 12:01 PM

HAHA memang jahanam tag orang oleh ko haha..

January 23, 2011 at 12:07 PM

@freakystar rin ko marah aku ka?? jgn marah bh rin..takut aku ko berubah kehijauan nnt..

@FarhaNezam ahahah takdalah jahanam sgt..hehehe

January 23, 2011 at 12:16 PM

wahhh d tag jadi pawang pula.. macam2 suda watak aku...

January 23, 2011 at 12:17 PM

@Zulkifly Omar hahaha kita kan pelakon zul..mesti bijak memainkan peranan hahaha

January 24, 2011 at 9:20 AM

sy kna tag ka ni???huuuuu~~apa pun...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA utk stiap jwpn yg d jwb tu~

January 24, 2011 at 1:27 PM

@Finie Ramos ahaha yup finie..kalau ko perasaan bila aku buat mcm ni, mesti ada link blog ko..hehehe

January 24, 2011 at 2:02 PM

hahaha..kna buat la nih~k, kajap aa..mo curik tulang la ni ari ni~

January 24, 2011 at 2:18 PM

@Finie Ramos ahahaha aku tak mao betanggungjawab ar kalau bos ko marah finie heheheh

January 24, 2011 at 3:43 PM

Nah, Siap.... syukur ndak kdapatan bos... http://finieramos.blogspot.com/2011/01/i-got-another-tag.html

January 24, 2011 at 5:37 PM

@Finie Ramos bha aku datang p sana ni finie hehehehe sedia nasi ayam belanda 3 piring..

January 24, 2011 at 5:38 PM

ala..opis mau tutup suda ooo~

Anonymous
January 29, 2011 at 12:59 PM

Растаможка Киев, Одесса
Консультации ВЭД
Дима Литейный
logisticskiev7@yandex.ru
+38 093 318 1567

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...