Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[cute]Mozilla firefox yang sebenar

Sunday, January 30, 2011 7 ,000,000 terlepas cakap
Sapa pengguna Mozilla Firefox kat sini?? cuba tunjuk ketiak? Ahahah aku adalah salah seorang jutaan pengguna firefox dan aku bangga menggunakannya. Bukan saja mudah malah cukup meyakinkan aku. Oh ya bagi pengguna lain, jangan jeloz, mozilla firefox ni betul-betul wujud kat dunia yang nyata dan tidak hanya sekadar animasi sahaja. Tak Pecaya? tengok gambar-gambar ni, Amacam pecaya tak? hahah Cuuuuuuuuuuttee mozzilla ni hahah











7 comments

January 30, 2011 at 9:07 AM

Hahahaha, cutenya kan. :)

January 30, 2011 at 9:14 AM

saya pengguna MF jugak!
hahaha~commmmmmmmmmeeeeeeeeeeelllllll macam aku. ;p

January 30, 2011 at 9:17 AM

@Azura "Banyak Cakap" YUP mmg kiut..hehehe

@freakystar eleleleeee perasan la ko sana rin..mentang-mentang esaimen da siap..

January 30, 2011 at 9:18 AM

hahaha~belum siap bah. :p

January 30, 2011 at 9:24 AM

@freakystar belom siap?? baru lah..

January 30, 2011 at 9:25 AM

haha~napa?kau sudah siap??
aku belum siap PRINT lagik..:p

January 30, 2011 at 9:30 AM

@freakystar aku belum beraksi lagi..sabar2 dulu..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...