Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

AKU TAK NAK JADI SUAMI KAU!!!!???

Saturday, January 22, 2011 14 ,000,000 terlepas cakap
Syarat yang biasanya di berikan untuk menjadi seorang isteri adalah tahu serba serbi apa itu DAPUR. Muka lawa macam Model berus ubat gigi, tinggi pelajaran samapai KLCC pun, harta harun yang bertimbun pun, tapi kalau tak pandai nak ke dapur untuk masak, nak buat apa? Kalau tawas dengan garam pun tak kenal macam mana nak masak? Nak masak air pun boleh hangus, apa lagi nak masak yang sedap-sedap. Oleh itu aku nak tunjuk kat korang seorang awek yang jauh sekali untuk menjadi menantu mana-mana mak bapak kat atas muka bumi. JOM!!! kita tengok mcm mana dia masak pizza double decker..hahah









































AKU KATA : korang yang lelaki tu, nak ker berbinikan dia ni? hahahah

14 comments

January 22, 2011 at 11:43 AM

sadis jua tak tau masak perempuan ni//

January 22, 2011 at 11:46 AM

bole try rasa 2 msakn dia ka???
kekekeekekeke

January 22, 2011 at 12:03 PM

kejam nye masakan die...

January 22, 2011 at 2:29 PM

erk...

January 23, 2011 at 8:15 AM

@Zulkifly Omar hahah mcm kejam jak tu perempuan taw..

@nieza ko maw rasa??? hahaha

@sampah hitam rasanya dia lagi kejam hahah


@sitinorafatien erk??

January 24, 2011 at 9:40 AM

knp??sedap pun mskn dia tu.....xd salah apa2 punn... (eh, iya ka??mgkin aku ada te-miss satu pic ni...apa dia letak dlm tu??)

January 24, 2011 at 1:22 PM

@Finie Ramos teda jg yg pelik bh finie tp kan tu yg cara dia sediakan tu makanan mcm tiada seni2 seorang wanita bha..

January 24, 2011 at 2:00 PM

ohh yaka??hahaha..sy pn klu masak brg2 bgtu pn bgtu la ba jg rupanya~Hihihihihi

January 24, 2011 at 2:16 PM

@Finie Ramos ahahaha..patut la ko tak perasan kelainan ni pompuan masak hehehe gurau je ar finie..hehehe

January 24, 2011 at 2:37 PM

HAHAHAHAHAAH~yg ku lihat masakannya sedap...jujur..ntah apa yg kmu tgok pelik sgt nih~ HAHAHAHAH

January 24, 2011 at 5:54 PM

@Finie Ramos sedapka finie?? huhuhu pandangan kita berbeza..adididiiii

January 25, 2011 at 8:51 AM

eleh..klu d kasi rasa tu mknan grenti ko mau rsa jg kn~hihihi..apa lg klu kdan darurat~

January 25, 2011 at 5:38 PM

@Finie Ramos hahaha no komen..tp dalau dh darurat melampau..tak pyh dijemput..makan jg tu..

Anonymous
March 15, 2012 at 4:30 AM

xrsa pelik pown...law umah da astro try bkak chanel 707 TLC..rncangan man vs food..lg dsyat srpda ny pown ada...hahahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...