Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Fesyen gila di Jepun

Sunday, January 30, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Ini adalah fesyen yang bagi aku antara yang paling BANGANG..Aku tak penah pegi Jepun, jadi aku tertanya-tanya, betul ker budaya orang Jepun macam ni? Aduina pelik..pelik..JOM!!








aku kata : harap-harap negara kita takda yang memandai buat fesyen macam ni..huhuhu

6 comments

January 30, 2011 at 12:31 PM

ada jugak fesyen mcm tuh.mybe nk ikut superman, spender kt luar..hohohoh

January 30, 2011 at 12:35 PM

saya pula yg malu..

January 30, 2011 at 1:53 PM

@izzieyshahz hahah ini kira da terok dari superman da tu...hehehe

@tity menjatuhkan maruah jer tunjuk2..

January 31, 2011 at 12:47 AM

WOW~!!
hahahah~

January 31, 2011 at 9:43 AM

ada member ckp ada jg salah sorg warga kk yg x dkenal pasti latar blakangnya mmakai pkaian yg hampir2 srupa dgn ni..ADUHH!!! bedarah idung pacik jual ikan d pasar pelipin!

January 31, 2011 at 7:15 PM

@Finie Ramos ahahahah..knp la member ko nda terus ambil gambar heheheh

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...