Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Mari belajar anatomi katuns

Tuesday, January 25, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Sebagai seorang dukun yang berwibawa dan berhemat tinggi, aku telah mempelajari banyak perkara termasuklah masuk kelas anatomi dan fisiologi suatu ketika dulu. Banyak anatomi haiwan, manusia, raksasa, jin dan beberapa makhluk dari segenap galaksi purnama merindu. Namun, ada satu bahagian dalam subjek anatomi ni yang aku tak suka, sebab kena belajar anatomi katun. Katun?? tak penah dibuat orang kena belajar anatomi katun. Korang nak tengok tak macam mana anatomi katun tu? JOM!!!





















Aku kata : sapa lah yg bijak betul buat anatomi dorang ni..hehehe

2 comments

January 25, 2011 at 10:18 AM

Maaaaaakkkkkkkkk!!!!! Biskut coklat mak ada tengkorak!!!!!!!!!!!!!

January 25, 2011 at 5:32 PM

@Finie Ramos ahaha takajut ko finie hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...