Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Expo perhiasan kuku

Thursday, January 20, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Expo mengenai perhiasan kuku ini diadakan di Jepun (jepun lagi..) industri perkukuan di Jepun telah berkembang pesat sehingga mampu untuk memberi nilai 200 million yen untuk ekonomi Jepun. Buktinya Expo ini telah menarik sehingga 50,000 orang untuk melihat kesenian dalam perhiasan kuku. JOM!! tengo sejauh mana kesenian dia tu..

































aku kata : cantikkan kalau kuku berhias mcm tu? pompuan sila jawab??

6 comments

January 20, 2011 at 11:00 PM

waa .chantek la ..maw juga (:

January 21, 2011 at 12:52 AM

perghhh..mesti susah nak wat ni..huhu..

January 21, 2011 at 8:50 AM

@Eny Cynthia beli jak..ada juga tu dijual..hehehe

@SheNn YUP..pro dorang ni...

January 21, 2011 at 9:11 AM

Pinung..sy mo tny ba sma ko ni..ko ni minat HELLO KITTY BA kn..??hehehe

January 21, 2011 at 11:07 AM

cntik tp...
ssh mo bt keja nnt...
hehehe...

January 21, 2011 at 1:51 PM

@Finie Ramos hahaha bukan aku lah finie, tuan punya nama ni blog, itu 'zura' yg minat..aku ni berblog pun sbb guna nama dia heheh

@anne-nurain hahahah kalau setakat nak berhias jak, ok lah hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...