Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Ini baru pro gunting rambut orang

Wednesday, January 19, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Gila pro tukang gunting rambut ni. Szan ko boleh buat mcm ni ka? kompom tak boleh kan? hahahah..kalau korang nak taw dua manusia ni adalah hairstaylish dari negara tembok besar China nun. Masing-masing menggunakan gunting rambut (macam gunting ranting bunga jak tu) sama sikat bersaiz 1.3 meter. Alat menggunting si mangsa pompuan ni adalah yang terbesar yang pernah direkodkan di China.. Gila sit betul la..haiz...





















Inilah hasil akhir..perghhhhhh



4 comments

January 19, 2011 at 8:22 PM

wow!!! fantastik!

January 19, 2011 at 8:31 PM

@Catherine- bukan ni gila namanya..hahaha silap putus kepala tu urang haha

January 19, 2011 at 11:09 PM

ndak tkut t'gunting tlinga ny ka tu ppuan?? hahaha...

January 20, 2011 at 8:46 AM

Gunting rumput ba tu kn dia pakai..huhuhuhu

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...