Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Korang nak tak berada di tempat mereka??

Friday, January 21, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Kadang-kadang kita ni tak penah nak bersyukur dengan keadaan yang berlaku dengan diri kita. Nak juga kita mengalami pengalaman seperti orang lain. Orang lain nak kaya, kita pun nak kaya. Orang lain nak berjaya gila-gila, kita pun nak juga. Bukan lah tak boleh berjaya, tapi biarlah kejayaan korang tu berlaku atas kemampuan dan batasan korang. Janganlah melampaui batasan. OK kalau korang nak juga menggatal rasa apa yang orang lain rasa, JOM aku nak korang tengok gambar ni..Lepas tu fikir balik, nak ker tak nak jadi mcm dorang ni?? hehehhe JOM!!























Syukurlah dan hadapilah keadaan yang kita alami hahaah

6 comments

January 21, 2011 at 4:30 PM

haha...kucing pembuli

January 21, 2011 at 4:37 PM

@CIK CIRA kucing tu mmg suka membuli hahahah

Anonymous
January 21, 2011 at 9:53 PM

jan kata kitty pembuli..

January 21, 2011 at 10:32 PM

@Anonymous ok2 teda org yg salah kan kitty marah lah bh dia hehehe ggt jg ne taw..

January 24, 2011 at 9:49 AM

huiH! jd cmna la tu ketapi tu?

January 24, 2011 at 1:17 PM

@Finie Ramos ntah..aku dapat jumpa tu gambar jak..hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...