Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

" Dik oiii, ko tengok apa tu??"

Monday, January 17, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Salam petang allz my labli readerz..

Kanak-kanak sememangnya merupakan satu jangka masa di mana mereka baru mengenal apa itu dunia. walau apa pun perbuatan yang mereka lakukan kita sering berkata "tak pa lah budak-budak".. JOM!! tengok gambar ni..tak pa dik, ko masih budak-budak, di maafkan..















DIK Tengok apa tu..hahahaha

6 comments

January 17, 2011 at 6:14 PM

Lucah wei. kahkahkah!

January 17, 2011 at 6:29 PM

@PecahKata Ahahaha szan ko suka la tu ahahah

January 18, 2011 at 7:48 PM

anak2 sapa la ni... msti ikut bpa drg ni... ahahaha...

January 18, 2011 at 10:29 PM

@anne-nurain ahahah bapa borek anak rintik ka anne??

January 19, 2011 at 11:22 PM

yup, btul tu...
kpd yg bkal bgelar bapa tu, jgn la gtal2 mata tu nnt anak pn ikut jgk prangai drg... hahaha...

January 20, 2011 at 6:00 AM

@anne-nurain ahahaha amaran dari ibu2 ka tu? hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...