Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

kisah di tanah perkuburan

Monday, January 31, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
Dalam suasan malam yang sunyi Ali dan Abu baru pulang daribandar. Untuk sampai ke kampung, mereka terpaksa melalui jalan pintas
yg bersebelahan sebuah kawasan perkuburan.


Hati mereka berdebar-debar semasa melalui kawasan perkuburan itu dan dalam sayup2 malam mereka terdengar bunyi ketukan dari kawasan perkuburan itu.

Mereka berdua memberanikan diri untuk melihat dari mana datang bunyi itu. Dengan perlahan-lahan mereka menghampiri kawasan kubur dan ternampak seorang tua sedang mengetuk batu nisan menggunakan tukul besi dan pahat.Dalam keadaan yang agak gelap itu,orang tua tersebut tekun mengukir sesuatu diatas batu nisan.

Ali dan Abu bersuara "Fuuuhhh...terkejut kami,ingatkan pakcik ni hantu
tadi,buat kami terkejut aje".

Sambil merapati orang tua itu mereka bertanya :"Apa yang pakcik buat
malam2 buta kat kubur ni??"

sambil memerhatikan pakcik tersebut begitu tekun dengan batu nisan itu. pakcik tersebut berpaling ke arah mereka lalu berkata dengan marah-marah.

" Bodoh!!Dia orang salah eja nama aku! tu yang aku kena betulkan semula, buat malu jer"

Ali dan Abu : guup....Ca..Alip..Bot...Cabutttttt.....

3 comments

January 31, 2011 at 12:52 PM

hahaha... bole pula macam tu....

January 31, 2011 at 7:09 PM

@Zulkifly Omar itu la bha jg heheheh

June 10, 2011 at 11:44 PM

kah kah kah,,.

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...