Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Jom 'camping' ikut dorang

Saturday, January 29, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Hallo..hallo..hallo..
OK dah lama aku menghilangkan diri. Kejap ada, kejap tak da. Baru-baru ni aku join satu group ni buat 'camping'. Aku rasa syok lah tapi bila tengo tapak 'camping' tu, terus aku pitam 366 hari. Gila punya 'camping'. Lepas ni aku tak nak join la korang ni 'camping', Korang yang tengok gambar ni rasa-rasa nak join ker?? JOM!! tengok tempat kitorang 'camping'..sedikit maklumat tentang 'camping' macam ni
Rock climbers began to stay overnight on the rocks in the 50’s. At first they were searching for convenient mountain “shelves” to replace a bed, and now they are using hanging tent systems called portaledges. They are designed specially for rock climbers who have to spend multiple days and nights on a big wall climb.








































6 comments

January 29, 2011 at 4:05 PM

serius aku mahu coba tapi takut.... uUuuuuuU~

January 29, 2011 at 4:06 PM

@Catherine- aku tak berani la cath..aku gayat ni..trauma dulu jatuh pokok belum hilang..

Anonymous
January 29, 2011 at 5:58 PM

aktiviti PJ seterusnya ni kan..
bah, ATUR! ;p

January 29, 2011 at 6:36 PM

@freakystar bha..sukung...

January 31, 2011 at 9:53 AM

gmbr yg paling atas tu ba..klu dia jatuh tu..ndak payah lagi susah2 mau cari kain kapan..beguling direct~

January 31, 2011 at 7:14 PM

@Finie Ramos hahahah..ni baru lah hehehe siap terus berbungkus tu..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...