Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Tag yang aku jahanamkan hahahah

Friday, January 21, 2011 18 ,000,000 terlepas cakap
Ok lah memandang hari ni aku terlalu letih sampai mau bejalan pun terpaksa minta tolong budak ni papa kan aku pegi mana, termasuklah cucikan kain baju seluar aku hahahaha. Aku kena tembak tag oleh dua orang awek blogger ni, yg menghairankan dorang bedua ni tembak tag aku dengan tag yang serupa. Woit lina! michele! kamu bepakat ka ni mau kasi kena aku? tak pa, ada lori ada bas, ada hari kamu tebabas..

Ok korang boleh jenguk blog dorang ikut jalan link yang aku bagi tu. Jangan korang tesesat ke blog ni, kalau tesesat ke blog tu korang kena follow taw. Aku malas mau cakap bunga-bunga macam budak szan ni. Boleh gila aku dibuat budak ni baca entry dia. Korang ikut jak tag aku ni ok?? Tag ni dalam bahasa kebangsaan UK tapi aku nak juga jawab macam aku jawab kertas SPM bahasa Melayu. Aku mulakan menjawab tag ini dengan senyuman paling manis aku hahahah macam ayat si anne.

Ni gambar orang yang bertanggung jawab tembak tag aku.


~Two questions about your blog~

What is your blog's title and reason to make it yours?
Nama blog ni ezurah ; sebuah kisah bermula di sini. Korang jangan salah paham nama tu bukan nama aku tp nama sorang puteri bunian yang aku jumpa terus jatuh sungai ati kat puteri tu. Jadi dari pertemuan tu, bermula lah sebuah kisah tragis menghantar sms ke dunia bunian. MAHAL owh..

Your blog is categorized as a? ;personal, photography, food, place, fashion etc...
Memandangkan korang boleh baca blog ni, jadi blog ni bukanlah halimunan seperti yang di katakan oleh bidan cik cira. secara tuntasnya, blog ni adalah sebuah blog perkongsian maklumat. Memandangkan aku ni dukun, jadi aku selalu mengembara ke serata galaksi bersama Kapten zul seorang pemandu Gundam yang sukakan kucing.

~Randomly about you~

Your favorite colors.
Korang dah boleh agak kaler kegemaran aku. Tengok tema blog aku ni. kalau tak nampak kaler apa cuba beli cat dari kedai cermin mata ni lepas tu simbah PC korang, Now u see rite??

What is your happiest childhood memory?
Semuanya ngeri..sebab aku sering dihantui oleh budak nakal ni.

What is your all time favorite song? Link it from youtube etc.
Mayat di bahu jalan penyanyi kugiran Kampung Pecah. belom keluar album mcm mana mau masuk youtube. Errrr youtube tu apa??

What song will you hear to get you sleep at night?
Tidurlah anakku, ayah ada tanggungjawab..penyanyi pop yehyeh P.zahidin


Who was the last person you messaged?
Barack Obama

What was the best vacation you ever had?
Pulau Daisy dalam dunia bunian

Food and beverages?
Makanan kampung (paha ikan masin masak lemak cili api)..kalau si glamiva yg masak mesti habis 8 kuali saiz padang hoki aku makan sama si szan.

~Your favorite quote~
Saya yang menurut perintah

~Your inspiration photo~



~A smiling picture of you~



TAG?? nnt bila aku jalan-jalan naik burung kasawari aku kat blog korang aku tinggalkan tahi burung kasawari link tag kat korang..

aku kata : kalau ada sesiapa yg terasa dgn tag aku ni..aku susun duapuluh jari minta maaf kat korang..saja sekadar berhibur.

18 comments

January 21, 2011 at 10:46 PM

bhabha . saya yg mnurut prntah akan segera mlksanakan amanah yg diberi . kwang3 ;P

January 21, 2011 at 10:48 PM

@Nana Liyana aku tunggu nana..

January 21, 2011 at 11:06 PM

ahhh..knpa kaitan beta dgn bhsa mlayu
beta ni jurusan kosmetik tau x!
hahahaha
adehh..c michie bha pnya ni kn..nnt la rajin2 sy jwb la...
kekekke

January 21, 2011 at 11:13 PM

@~NieZa~ pandailah ko sana..
sebelum ko, aku sumpah menjadi batang pisang..bagus ko jawab tu tag..

January 21, 2011 at 11:49 PM

saya yang menurut perintah encik vizard... hehe

January 21, 2011 at 11:50 PM

@Zulkifly Omar hahah zul ko ni..segan sia owh..

January 22, 2011 at 2:54 AM

Bikin panas main tag bahasa inggeris pula dah.

January 22, 2011 at 6:36 AM

@PecahKata sabar bro..aku pun terkena jg..
nasib baik aku ada simpan kamus tatabahasa Tamil seputar alam..hahaha

Anonymous
January 22, 2011 at 8:26 AM

Wakakakaakka punyiiiiiia lucu! mulau...heehehe sentiki la girl! hihi ^^, brabis sa ktawa ni...adidi siap ada link2 sama blogger lain lgi pula tu...lawalah! tahniah kena tembak. :)

Thanks for doing this princess>>walalala princess tau! itu gmbr ko mcm princess2 ba hoho=D

Thousands thanks!!!

January 22, 2011 at 8:29 AM

baiklah~

January 22, 2011 at 10:58 AM

@Michelle Sung hahahah michele aku LELAKI lah..ahaha gambar tu bukan gambar aku..tu lah gambar puteri bunian yg aku maksudkan tu..hahaha jgn silap michele hahaha

@freakystar Bagus!!! hahahaha

Anonymous
January 22, 2011 at 10:58 AM

eit!!aku dah jawab.
SILA BACA!

January 22, 2011 at 11:02 AM

done! hehehe

Anonymous
January 22, 2011 at 1:41 PM

wakakakaka~~baru ko nda tau kena panggil PrinCess bah! adeiiiii....hohoho

January 22, 2011 at 2:04 PM

wahahaha...hehehe...hahahaha....(ketawa for no reason...) ~ Lucu la baca komen2 kmu sni..hehehe....thanks for the taik burung kasawari...nnt sy buat time d opis..susah ba online d rmh ni..berebut tenet btul dgn rakyat jelata yg lain~

cantiknya kakak bunian tuu..kimslm ya~~ ^_^

January 23, 2011 at 8:21 AM

@freakystar Hahahah sudah jg ku baca..akan ku buat tag mu..sabar boss

@LennMommaChubby Yup thanx..sudah jg ku baca..heheh


@Michelle Sung ahahah bukan ko sorang yg penah panggil aku macam tu..ada ramai jg lagi dulu anggap blog ni pompuan punya..

@Finie Ramos bha ok2 finie..aku tunggu dgn penuh kesabaran..

January 24, 2011 at 3:12 PM

SIAP http://finieramos.blogspot.com/2011/01/i-got-tag.html
^_^

January 24, 2011 at 5:45 PM

@Finie Ramos datang dan membaca hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...