Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Budi Bahasa orang di China

Friday, January 21, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
Cuba korang tengok apa yang dilakukan oleh lelaki ini apa bila bertemu dengan seorang lelaki mabuk di tepi jalan dalam keadaan hujan. JOM!! tengok..

















Kita di Malaysia?? jgn kan orang mabuk, pengemis kita pandang ker utk tolong??

5 comments

January 21, 2011 at 9:10 AM

org mabuk ka tu org mati???huish...klu sy sorg llaki, sy akan tlong la angkt org tu kasi bangun dia..tp dsbkn sy ppuan, sy pkir2 dlu la mau buat bgtu nnt sy kna kacau..

January 21, 2011 at 9:14 AM

@Finie Ramos Yup..betol tu finie.. kalau pompuan jgn cari nahas... heheh finie, thanx ar..ko hidupkan terus blog aku [sambil lap airmata keharuan pakai 5 kotak tisu] huhuhuh

January 21, 2011 at 9:46 AM

huih~tharu ka?eheheh..alalalala...trimakaseh..sma2.. ^_^

January 21, 2011 at 11:10 AM

wah ..baiknya hati dia , ,

January 21, 2011 at 2:04 PM

@Finie Ramos Hehehe betol lah..igt murah ka air mata lelaki ni..saat2 tertentu jak kluar taw [muka serius]..hehehe

@nelly Hehehe aku harap rakyat malaysia ramai yg mcm ni...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...