Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Pen yang buat seseorang penasaran

Monday, January 17, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Tuan-tuan dan puan-puan!!!!
hari ini aku bukan nak cakap besar, bukan juga nak cakap semberono saja. Hari ini aku nak jual satu barang. Barang ini takkan korang jumpa kat mana-mana. Kalau korang tak berkenan korang boleh tengok-tengok benda lain dalam blog ni, tapi kalau korang berkenan teruskan membaca. Hari ini aku nak tunjuk satu barang, apa barang itu? barang bukan sembarang, barang di bawa dari seberang, barang bukan untuk temberang, tapi barang terbaik dari ladang.



Nampak tak barang tu? Pistol? Senapang? Sudu? Garpu? Rumah? Ok barang ini aku panggil Pen serba serbi (buruknya nama). Pen ini melampau banyak kegunaannya, antaranya menjadi sudu, garpu, pisau, laser, berus gigi, ketip kuku, dan juga pendrive. eh pendrive? tak pecaya? JOM!!! tengok..

















jadi ke korang nak beli ni?

6 comments

January 17, 2011 at 7:41 PM

dmna ada jual ni???
sy mau beli
hahahaha

January 17, 2011 at 7:50 PM

@~NieZa~ hahaha..ko nak beli ker?? aku pun tatau jg mana di jual ni barang..

January 18, 2011 at 3:18 AM

nak beli but jual kat ner ek?

January 18, 2011 at 8:54 AM

Bang..bang...brapa harga ni bang?ada diskaun ka klu bli 8bijik?waranty brapa lama??

January 18, 2011 at 1:24 PM

@Gadiz_blogger14 owh kedai dia ada kat gurun sahara nun..nak pegi kena ada tikar terbang P.Ramlee hehehe

@Finie Ramos yer dik..nak beli ker? boleh, harga dia 80000k dirham..ada mau? warranty ada 8 kurun punya warranty heheh

January 19, 2011 at 8:37 AM

Mahal gilak~ bli d kedai RM2 lgi bgus..hihih

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...