Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Mari berenang di siberia

Friday, January 21, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
KOrang, aku nak tanya ni, korang pernah hidup kat siberia tak? pernah mengalami kesejukan dibawah -36'c?? Tapi bagi sebuah kelab tempatan di Krasnoyarsk boleh-boleh pergi berenang di sungai Yenisei dengan kesejukan air tu adalah -36'c.. Aku tak taw macam mana dorang no boleh berenang dengan kesejukan macam tu. Tapi dengan melihat wajah ceria dorang ni, nampak macam ok jak, kalau aku lah, kipas siling no.5 pun aku dah tak tahan hahaha JOM!! tengok..









alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5564395815526015698" />











aku dah kesejokaannnn..huhuhuhuhuh

6 comments

January 21, 2011 at 9:06 AM

@_@

January 21, 2011 at 9:10 AM

@Finie Ramos hahahha syuka si finie ni taw..hehehe

January 21, 2011 at 10:08 AM

kulitt apa laaaa laa durang gunaa ni~. gilaaa.. hahaha

January 21, 2011 at 2:08 PM

@Miera keturunan beruang kutub kali bh dorang ni taw..hahah anda setuju miera??

January 21, 2011 at 2:40 PM

kulit tebai depa nih.. aku ekon kat opis pn da macam nak beku.. kalo aku kena macam ni ciap2. kramp abeh kaki2..

January 21, 2011 at 3:15 PM

@fRaMe LenSeS hahah kulit keturunan unta kot dorang ni..hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...