Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Sebuah kisah yang tunggang tebalik

Wednesday, January 26, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Maafkan aku sekalian mergastua, hari ni dan esok, tulat dan hari-hari yang mendatang mungkin tiada kisah nak di kisahkan sebab dukun tak dak mood sebab kalah main poker di pesbuk. Ditambah lagi aku mengalami kerosakan hati & emosi dek disebabkan oleh perasaan dan nafsu mengejar ilmu kedukunan, dan semua itu aku perlu baiki dengan kadar yang pantas [sambil meneguk 251 pil panadol actifast].


Atas kesedihan yang tak terhingga itu, aku nak bertapa sekejap di sebuah gunung berapi dasar laut yang berhampiran dengan perkampungan orang asli senoi. OK itu saja..aku harap korang terus menyokong aku untuk terus menjadi dukun yang sejati.

Untuk penama pesakit berikut Finie, Mommchubby, nana, cik cira, zoul, szan, farhan, dan semua yang tak tersebut..(Korang boleh rujuk senarai 10 pesakit aku yang paling berpenyakit kat penjuru tu)thanx sebab sudi berubat dengan aku..Oh ya sebelum terlupa korang boleh melawat dorang ni..Biasa dorang ni akan sediakan makan-makan untuk korang hahahah

OK lah burung kasawari aku dah nak berlepas tu. Kali ni aku tak bawa sesiapa sebab aku nak layan blues sorang-sorang..OK babai semua jaga diri bagus-bagus

1 comment

January 26, 2011 at 3:47 PM

eh?!!! Mo p mna??alaaaaa~~~~~ my days will be soooo white without looking at your orange color! :(

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...