Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[18sx]Mabuk sampai lupa dunia

Tuesday, January 18, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
penah tak korang mabuk? Tak penah? baguslah..jgn sesekali korang mabuk yer..Sebab kalau korang dah mabuk, macam-macam benda boleh berlaku. Termasuklah keadaan-keadaan yang korang sendiri tak sedar korang dah buat. Bila dah buat barunak menyesal, masa tu menyesal pun tak guna sudah taw. Tak pecaya nah ini buktinya..

Bila dah mabuk, iblis mula meggoda untuk melakukan maksiat segala..wah sedap jer mamat ni yer..


kemudian, tangan dah mula menjalankan tugas dan peranan..


Untunglah pemabuk tu kalau ada kawan yang prihatin. Boleh juga halang korang dari terus bergelumang dengan dosa.


Naaa ini la kes kalau da kacau 'hak' orang lain. Tengk kan dah buat orang lain marah. Silap hari boleh benjol kepala tu.


Inilah 'pompuan' yang mamat ni tadi cium dengan enaknya..alahai bapok rupanya..baru ko nak menyesal..padan muka..mabuk lah lagi..


Bak kata pepatah, sudah terhantuk baru terngadah..

Kisah pompuan bila dah mabuk pun best

4 comments

January 18, 2011 at 5:37 PM

gambar paling last tu bha,
org knan tuw. lawak lar. :D

January 18, 2011 at 5:53 PM

@marionette.life.goes.wrong keciwa kali sbb bapok bukan pompuan hahahahah

January 18, 2011 at 7:34 PM

hahaha... lucu2... igt kn ppuan sejati.. hahaha...

January 19, 2011 at 8:42 PM

pondan ka??? astagaaa

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...